Memoriał Kol.Urszuli - 13.10.2024r.

Jest to impreza spinningowa upamiętniająca naszą koleżankę śp.Urszulę

Na tę imprezę wybraliśmy rzekę Wartę w okolicy Kiszewa, gdzie zebraliśmy się o 7.00.
Pogoda była typowo jesienna rano 8 stopni a kończyliśmy przy 11 stopniach. Niebo zasnute chmurami i niemal wszystkie zjawiska pogodowe. Chwilami mżawka, ulewny deszcz, nawet przez krótką chwilę grad. To wszystko podzielone okresami bez deszczu, a nawet kilkuminutowym przebłyskiem słońca.
Jakby tego było mało, wiał silny, porywisty wiatr.
To warunki na przygodę z wędką dla najwytrwalszych.
Po krótkiej odprawie o godz 7.30 ruszyliśmy do rywalizacji o puchar za największą rybę, a także palmę zwycięstwa dla zdobywcy największej liczby punktów.
Łowiliśmy do godz. 14.00.
Niestety tylko pięciu uczestników zaliczyło wymiarowe ryby. Złowiono 11 okoni, 4 szczupaki i jednego bolenia, które natychmiast po zmierzeniu wracały do wody.

Puchar oraz najwięcej punktów zdobył kol.Andrzej A. łowiąc 3 szczupaki (53,4; 58,5; 66,6 cm.) największa ryba to wspomniany szczupak 66,6 cm, oraz 3 okonie (22,3; 22,5; 24,4 cm.),

druga okazała się kol.Monika A. Łowiąc szczupaka (63,6 cm.) i 3 okonie (23,5; 22,4; 21,7 cm.),

trzecim był kol. Waldemar K. który złowił bolenia (45,0 cm.) i 2 okonie (21,6; 24,6 cm.)

Kolejne miejsca zajęli kol.Karol S. z dwoma okoniami (20,5; 23,1 cm.)

i kol. Radosław B. z okoniem (22,0 cm.).